Emmis vardag


Bloggtorka…
28 januari, 2013, 14:14
Filed under: Barn, Bilder, Casper, Familj, Felicia, Grannar, Nöje, Träning, Vardagsliv, Vänner

image

Jag vet, bloggen står still, men händer så mycket och glömmer liksom bort att ta mig tid att blogga… 😦 Vad har hänt då, Casper har fått en tredje tand i onsdags och lärt sig att ”krypa”, han liksom ålar sig fram fast använder benen också… 🙂 Felicia går på julle på onsdagar och dansar cheerleading, hon tycker det är jätte kul, varit med fin fina vänner, varit ut på krogen med underbara brudar, söta grannen Lina har blivit 2år och sen har vi myst med lilla syster, hon var hit i fredags och tog då med sig Casper hem, han sov alltså borta helt själv för förstagången, det hade gått jätte bra, så vi uträttade lite ärenden och åkte sen till Delsbo allihopa för att förenas som familj, vilket resulterade i en grinig son som är tok mammig så fort han såg mig, jag skyller på den 4:e tanden som tränger igenom när som hellst, men det vart massa nys där innan vi la oss, sen idag efter frukost drog jag och syrran ett varv på Stömnesjön (1,2mil) på ländgskidor, det var jätte skön och härligt tills jag gjorde praktvurpan nummer ett som resulterade i trasigare knä och väldigt öm näsa, flög liksom framstupat och tog emot mig med näsan, sen när man inte kunde vika fötterna mer så smällde knät i och självklart det som jag redan har ont i emellanåt, sen i slutet fick jag skavsår på samma ben, jag skall sälja mon höger sida tror jag, den som är mest trasig, men skönt och kul var det iaf… 🙂 Så, nu har ni fått en liten update iaf… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

