Emmis vardag


10 månader…
31 januari, 2013, 11:15
Filed under: Barn, Bilder, Casper, Familj, Felicia, Grannar, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

Idag blir lill prinsen 10 månader, han är nu 74cm och 9440gram ren kärlek, eftersom vi har så underbart väder idag med 2+℃ och solsken så passade vi på att ta ett varv runt Lillfjärden innan vi gick hem, så då har man fått röra på sig också trotts att knät ömmar en del… 🙂 Jag skulle egentligen ha mamma träff idag, men igår när jag precis kommit till babyrytmiken i Forsa så ringde de från skolan och så att hon hade spytt och hade ont i mgen, så hon fick bli hämtad av super snälla Sara och Malin, sen hämtade jag henne där när håg var klar i Forsa, stor rack för det… Men hon har inte spytt eller mått nå illa sen dess, så tror nog hon bara ville hem då hon tycker det är väldigt jobbigt med skrivdansen och bornholmen just nu, men för säkerhets skull så har håg henne hemma och avbokade mammaträffen, man vill ju inte att någon lite skall bli sjuk om det går att undvika… 😦 Så hon är hemma idag med energi som räcker till 4 tror jag… Imorrn blir jag 28år, då blir det sjung gung på morgen tror jag, Felicias önskemål, sen blir det kalas här hemma hela em, så är någon sugen på fika är det stop in från 14, släkten tror jag kommer vid 14… 🙂 Hoppas ni har en lika fin dag som vi har… Många solkramar till er där ute…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

