Emmis vardag


Mys…
17 februari, 2013, 06:42
Filed under: Bilder, Casper, Nöje, Plugget, Vardagsliv, Vänner

image

Nu myser jag i fulla drag, han brukar ALDRIG vilja sova i någons famn längre, sängen sin eller vagnen brukar vara det enda som duger, men tydligen är det rätt mysigt och skönt att sova med mamma när man är liten och sjuk… Vad har hänt sen sist då? Typ ingenting, på tisdag börjar jag plugga matte b, igår var brudarna här och vi hade lite mys med grönsaksstavar och dip, popcorn och kex med ost, var riktigt mysigt och trevligt, mycket trevligt sällskap av Sara, Mia och Hanna, det får vi göra om brudar… Trotts att natten varit piss med feberutbrott på lille man och hosta för min del, alldeles för tidig morgon så är detta myset värt det, såå mysigt, så nu skall jag snusa lite mer på min sovande lillprins…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

