Emmis vardag


Update…
13 mars, 2013, 18:09
Filed under: Bebisar, Bilder, Casper, Felicia, Grannar, Nöje, Träning, Vardagsliv, Vänner

Vad har hänt sen sist då, i söndags hände inte så mycket mer än att Felicia var på Julle som vanligt och medans tog jag en promenad med fina Sara… I måndags var det dax för Felicia att gå på sexårs igen, medans hon var där åkte jag och Casper till läkaren med han då han hade haft 40℃ feber hela helgen igen, men var inget fel på honom, virusinfektion bara… Sen hände inte så mycket mer då… 🙂 Igår började jag dagen med matte B lektion, sen hem och äta lunch och plugga vidare lite matte medans barnen lekte tillsammans, sen lagade jag lite middag innan träningen medans Kari sov, sen tränade jag och snabbt hem och duscha för att sedan få över Sara och Mia på kvällsfika, såå mysigt… Idag har jag och C varit på buspalatset medans Felicia var på 6-års, sen när vi kom hem åt vi mellis innan hon skulle till läkaren och kolla om hennes trumhinnan läkt och det hade den som tur är, men skall spola öronen med revaxör…

image

Go killen trivdes bland bollarna… 🙂

image

Grabbarna grus i förgrunden och söta lilla My i bakgrunden… 🙂

image

My, Ebbe och Casper trivdes i bollhavet tror jag… 🙂

Nu äter vi lite middag innan Felicia skall iväg på kören… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

