Emmis vardag


Dagarna?!
16 mars, 2013, 22:23
Filed under: Barn, Bebisar, Bilder, Casper, Familj, Felicia, Grannar, Kari, Mat, Nöje, Träning, Vardagsliv, Vänner

Shit, vart tar dagarna vägen egentligen, vad gör vi som gör att tiden flyger förbi? I torsdags var jag och Casper och hälsade på på jobbet medans Felicia var på sexårs, sen efter Kari vaknat så gick jag och Sara ner och gymmade lite snabbt innan man skulle hem, slänga i sig middag, duscha och åka iväg på självkänslekursen… I fredags åkte vi på sjung gung som vanligt, sen följde Felicia med Sara hem och fick lunch och så medans jag for hem, lämna av Casper och stack iväg på matten, när jag kom hem där ifrån tog jag en promenad, sen vart det middag och i säng typ, mådde inge bra, trött och allmänt sliten… Efter typ 12timmars sömn inatt så klev jag upp 7:20, härligt att ha sovit så länge men ändå vakna så tidigt… 🙂 Myste lite grann och käkade frukost innan ett jympa pass på friskis väntade 10:00, efter det var jag nog på kanon humör, åt våfflor till lunch, sen gick vi ut hela familjen, jag och Felicia sparkade lite boll och spelade lite bandy medans Casper sov och Kari lapade sol… 🙂 Sen när lill hjärtat vakna så ville han bara gå och gå vilket han vill mest hela dagarna nu för tiden, men då tog vi ut hans lära gå vagn för att bespara våra ryggar och han bara går och går, men han stannade och släppte båda händerna och stod helt själv en stund innan han kom på sig och tog tag i vagnen igen… 🙂 Sen gick vi in fast innan så startade jag grillen… Bi grillade sen kött och åt klyftpotatis till, helt spontant bjöd vi in Sara med familj som kom och gjorde oss sällskap, så då hade hon gjort en kalas god kladdkaka till efterrätt, smaskens… 🙂 Nu har jag myst med min älskade dotter framför fångarna på fortet, vi gör inte det så ofta så hon, så hon tyckte det var jätte mysigt att få mysa med mig, det skär i mamma hjärtat när hon säger så, men har liksom inte riktigt tid, allitd brukar det vara nå, men tycker jag brukar passa på så ofta det ges tillfälle, får försöka bli bättre på den biten… Neä, nu skall jag mysa med stora älsklingen innan jag somnar… 😀 Hoppas ni har det lika bra som jag har, underbart fin familj och fin fina vänner…

image

Mammas lilla prinsen…

image

Usch, snart springer du utan gåvagnen, måste ni bli stor så fort?!

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

