Emmis vardag


Underbar måndag…
18 mars, 2013, 15:02
Filed under: Barn, Bilder, Casper, Felicia, Nöje, Träning, Vardagsliv, Vänner

Idag är det en sån där bra dag då man känner glädje i själen… 🙂 Jag började med att lämna av Felicia på lekis, sen åkte jag och Casper och hämtade en fleeceoverall till han, sen slängde jag ner han i vagnen för att sova och gick över till Sara där Fredrik var barnvakt åt han medans jag och Sara gymmade i 70min, vi och alla pensionärer kändes det som… 🙂 Sen hem och åt lunch både jag och C, sen duschade jag medans han lekte nere i hallen… Sen var det dax att hämta Felicia på skolan… 🙂

image

Nu ligger denna underbara skapelse och sover igen, tänk att om 2 veckor så har jag en 1åring här hemma, shit, vart tar tiden vägen?!

image

Felicia fick ta med sig Ingrid hem till sin stora förtjusning, så de leker för fullt ute i det härliga vädret, tror absolut ingenting kan förstöra min dag idag som började dåligt med huvudvärk och trötthet… 🙂 Nu skall jag försöka mig på lite matte så jag fixar provet imorrn… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

