Emmis vardag


Torsdag…
21 mars, 2013, 13:16
Filed under: Bilder, Casper, Kari, Mat, Nöje, Träning, Vardagsliv, Vänner

image

image

Idag på fm har jag och Sara garnerat smörgås tårtan tills ikväll, vi blev rätt nöjda faktiskt… 🙂

image

Mammas lill prinsen skulle få mätas, vägas och få 1års sprutan idag, men han slog till och fick 40℃ feber istället, så BVC vart avbokat och mammamys vart på bokat, han är ju dårp egentligen när han är sjuk, vill mest bara vara i famnen, finns väll inge mysigare än när dom somnar i famnen på en, fast man blir rätt så låst… 😦 Jaja, sysslorna får vänta helt enkelt…

image

Jag och bästa Sara garnerade tårtan till ikväll på fm medans Casper sov i bärselen, jag är väldigt glad nu över att jag inte sålt den än, funderade på att slänga ut den på annons för ert tag sen då jag inte använder den så mycket längre, men idag kom den väldigt bra till pass… 🙂 När Kari vaknat tror jag att jag skall gå ner och gymma lite, känns som jag behöver det nu, få lite egen egentid… 🙂 Sen avslutas kvällen med självkänslekurs avslutning, blir nog en rätt bra dag det här ändå… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

