Emmis vardag


Nervös…
6 april, 2013, 07:44
Filed under: Barn, Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Nöje, Träning, Vardagsliv, Vänner

image

image

image

image

image

image

I torsdags kom älskade syster Sara hit och uppvaktade Casper, med sig hade hon Ellen så Felicia vart tok nöjd… Vi for ner på hot chili och åt lunch, tack för det syster yster, sen for vi till stallet och tog med John på en tur i skogen i det härliga vädret… 🙂 När vi kome hem åkte Kari och Felicia och handla medans Casper sov och jag laddade för träning, först core, sen löpning 6,2km… 🙂 Det var torsdagen det… Igår var jag och gymmade på fm, medans vår Felicia hos Sara och Casper hemma med Kari… Sen vart det hem och äta lunch och då kom gulliga Hanna och Viggo hit och lekte och jag klippte pappas hår, sen gick vi ner och handla lite sim vi hade glömt… Sen vart det 60min jympa pass för mig innan det vart hem för middag med fina Fia och älskade pappa, efter maten var det Fias tur att bli klippt… 🙂 Sen satt hon och jag och surrade en massa… Idag är det högskoleprovet som står på agendan… MYCKET nervös, men det skall nog gå det också… 🙂 Vill tacka alla fina människor jag har runt omkring mig, ni betyder så mycket, mitt liv vore inte detsamma utan er…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

