Emmis vardag


Mitt hjärta blöder…
11 april, 2013, 09:10
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Mat, Nöje, Träning, Vardagsliv


image
Att äta själv är nya inne grejen, vägrar det mesta som han blir matad med, får han sitta och plocka själv går det rätt bra, men det mesta hamnar då på golvet… Gaahh…
image
Skinka var ingen höjdare, men macka gick rätt bra, speciellt när man fick lite extra smör… 🙂
image
Min älskade dotter har haft en sån hemsk krupphosta inatt, så jag beslutade att hon fick vara hemma från skolan idag, vi hann ju iaf NÄSTAN med en vecka utan att det blev något, tror seriöst det är mögel eller nå på skolan, hon år ju frisk så länge hon är hemma, när hon är i skolan blir hon ju sjuk stup i kvarten… 😦 Men förutom hostan nu så är hon rätt pigg och kry, men det är väll förståeligt att man är lite seg då man hostat en hel natt… Är ju så jobbigt att se sina barn sjuka, då blöder mamma hjärtat… Lille mans tänder har fortfarande inte spruckit igenom, men det är bara en tidsfråga innan de gör det, man ser så klart och tydligt de nya tänderna genom tanköttet, ser liksom ut som att de redan har spruckit igenom, men icke, känner man så är det fortfarande slätt… Neä, nu skall jag pussa på mina älskade barn lite och poa på med lite innan vi skall till mamma och uppvakta henne, hon fyllde nämligen år igår, sen lämnar jag barnen där en sväng och hämtar Kari så skall vi på bildvisning hos Helena… 🙂 Sen ikväll blir det först core sen löpning… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

