Emmis vardag


Update…
21 april, 2013, 20:54
Filed under: Barn, Bilder, Familj, Felicia, Grannar, Kari, Nöje, Träning, Vardagsliv, Vänner

Skall försöka komma ihåg vad vi gjort i veckan, vi har haft fullt upp alla dagar, har det inte varit det ena så har det varit det andra, men i torsdags var vi till min store syster iaf som fyllde hela 30år… 🙂 Sen har vi umgåtts med fina vänner och lite sånt…

image

Igår fick vi upp soltaket, helt underbart enligt mig… 🙂

image

image

Idag har vi haft en hel dag ute i vårat förra kvarter, såå underbart med solen och underbara människor, jag har känt glädje och lycka mest hela dagen… Men när jag lämnade Felicia på Julle och for hem för att klippa Loke så ställde jag bilen på besöksparkeringen eftersom det bara var ett snabb besök, men tro på fan att jag fick böter… 😦 Vart sur som en citron en stund, men sen gick det över, stack iväg och körde cirkelfys på friskis och jävlar vad skönt det var, såå slut i kroppen efteråt, men var bara att slänga i sig lite mat och duscha, sen ladda om inför buggen 18:15-19:30… 🙂

image

När jag kom hem där ifrån så blaskade jag av bilen… 🙂 Skönt att den är ren och fin igen, hatar när den är skitig, men det är den ju rätt ofta nu när det är vår… 🙂 Nu skall jag mysa lite med sambon innan sängen kallar…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

