Emmis vardag


1maj…
1 maj, 2013, 16:14
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Nöje, Vardagsliv

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Jaa, idag går vi in i maj månad… Det firade jag och barnen med att åka till Berglocks fårgård i Forsa och klappa får och kolla när dom släpptes ut på bete, det uppskattades mycket… Fanns även höns, känner och kossa där… Vi hade det hur mysigt som hellst, sen när jag kom hem tog jag en promenad, sen dega lite innan middagen, nu funderar jag på om jag skall ta en till promenad… 🙂 Hoppas ni haft lika fin och härlig 1 maj som vi haft… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

