Emmis vardag


Helgen…
28 maj, 2013, 14:06
Filed under: Bilder, Familj, Kari, Nöje, Träning, Vardagsliv, Vänner

image

Det har varit en händelsefull helg, i fredags var jag ut men mina otroligt snygga vänner… I lördags hade vi mysdag med familjen, sen i söndags på morsdag så tog jag och Kari ett fruktansvärt jobbigt men nödvändigt beslut… Vi skall separera, jag kommer bo kvar här med barnen och han kommer att flytta… Anledningen till att vi separerar är att vi vuxit ifrån varandra och blivit goda vänner, vi kommer att skiljas som vänner och se till att det blir så bra som möjligt för barnen… Såå, då slipper det snackas en massa, varken han eller jag har någon ny…

image

Igår så sprang jag och mina finaste vänner en mil på blodomloppet… Jag tog mig runt på 57:10 och är rätt nöjd med det då jag sprang hela vägen och hade håll ett flertal gånger… Men bloggen kommer nog stå still ett tag nu och nu vet ni alla varför, kommer tillbaka när orken och lusten finns… Många varma kramar till er där ute…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

