Emmis vardag


Söndag…
16 juni, 2013, 22:15
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

Ren och fin innan start… 🙂

image

Niklas tar sig ur geggan… 🙂

image

Mindre ren…

image

Mycket skitig…

image

Jo, jag vart ju rätt lerig… 🙂

Idag har barnen varit med Kari medans jag åkte fyrhjuling med min VÄN Niklas och två till, var sjukt kul att både åka och köra, körde fast som fan på vissa ställen, men kul så in i bängen och skitigt, lera från topp till tå, gissa om jag mådde bra då… 🙂 Sen hämtade jag barnen och nattade dom typ, sen nu svullar jag lite för mig själv på tårta, godis, chips, popcorn, nötter, kaffe och ramlösa, man kan ju ha det sämre… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

