Emmis vardag


Midsommar helgen…
23 juni, 2013, 06:12
Filed under: Bilder, Casper, Nöje, Vardagsliv, Vänner

Detta blev ju en midsommar jag sent läre glömma… Eller just det, jag minns inte så mycket…
Vi började dagen på Hagmyren jag, Casper, Kari, Mia, Lina och Oskar, sen fylldes det på med lite fler folk, håg vaknade med typ magkatarrs värk och tänkte det skulle gå över… Vi åt en macka och smärtan tilltog…

image

image

image

image

Jag med min vackra älskade son…
Vid 12:30 hade jag så ont i magen att Kari körde mig i ilfart till akuten där jag togs emot på en gång och fick massa smärtstillande sim knappt hjälpte… 😦 Kommer nog aldrig glömma den smärta jag hade trotts massa smärtstillande, var sur på personalen för att de inte ville hjälpa mig, så att de lika gärna kunde skjuta mig, fast det är ju klart de gjorde vad de kunde… Jag blev förflyttad till sal på avd.1 (kirurgen) på em och tvingas dricka kontrastvätska inför skiktröntgen… Där tyckte dom sig se ett bråck som måsta åtgärdas så skulle opas på lördagen… Operationen blev av som planerat, men de var osäker på om det var bråck eller tvinnade tarmar, antar jag får veta det idag på jouren…

image

En väldigt uppblåst och svälld mage med 5st nya titthål… 🙂

image

Imorse gjorde jag morgon alldeles för tidigt, men vad gör väll det, kommer ju ändå sova ikapp snart igen… 🙂 Jag vill tacka Kari så mycket som funnits här som ett stöd för mig hela tiden, det är guldvärt…

