Emmis vardag


Jaha…
27 juni, 2013, 17:01
Filed under: Bilder, GBP, Vardagsliv

image

Igår var svullnaden och bölden på magen för stor och öm, så hamnade på akuten efter lite om och men… Så där fick jag fint armband nästan på en gång… Jaa, hade ju ett inklämt bråck sen operationen i lördags… 😦 Så de drogade ner mig på akuten och tryckte tillbaka den, sen skulle jag vara kvar på obs, men så vart ju inte fallet…

image

Här har man nu varit redo för op sen 10 då jag skulle opereras på fm…

image

Så här 19 timmar på fasta börjar mitt humör verkligen tryta, sen kommer läkaren in och säger att han skall operera mig ikväll, senast inatt, vad glad man blev då, vill säga många fler timmar utan mat, håller på att hungra ihjäl… Jaja, den som lever får väll se vad som händer… Är iaf ett ärrbråck jag har nu som tillkommit efter operationen i lördags… Det var inte påbörjat tarmvred då heller utan de hade inte sytt ihop mig riktigt efter gbp för 2 år sedan!!! Så min tarm hade rymt och lagt sig utanför buken och blivit jätte slutkörd… Så dom hade fiskat tillbaka någon meter tarm tillbaka till buken då och sytt igen hålet där tarmen rymt, så öppenbarligen trivs ju inte min Tarmo min buk då den nu försöker rymma genom ett av titthålen, men nu skall de lägga nät och sy ihop det också, hoppas det inte finns nå mer kryphål den kan hitta och rymma på sen, för det här är bland det värsta jag vet, hatar att vara på sjukhus… 😦

6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hoppas att du snart blir bättre å att du slipper sjukhus besök nu på ett tag!! Bordet är från rusta å kostade runt 500 kr, ni får komma å prova det någon dag!!:)

Kommentar av walle1985

Men är det fortfarande inte någon op för dig?? Ja ni får göra det när du mår bättre!!

Kommentar av walle1985

Det var verkligen en snabb operation!! Skönt att det gick bra då!! Hoppas du får komma hem snart igen då å bli pigg igen!!

Kommentar av walle1985

Tack så mycket…

Kommentar av emma8513

kryakram

Kommentar av shadaim12

Tackar…

Kommentar av emma8513




Kommentera

