Emmis vardag


Update…
30 juni, 2013, 14:25
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Grannar, Nöje, Vardagsliv, Vänner

Försöka mig på en update då… I torsdags kväll vid 20 fick jag äntligen komma ner på op, 22 timmars fasta är inget jag vill göra igen om jag inte behöver… 🙂

image

image

Ny opad för bråcket…

image

Tur man inte ser ut som en narkoman… 😀

image

Toknöjd i fredags fm när jag äntligen var hemma igen, ibland har man inte höga krav… 🙂

image

Gjorde pannkakor för första gången i hela mitt liv till lunch, jag har aldrig lyckats med det förut, men det gick rätt bra faktiskt. . 🙂

image

Jaha, en ny böld… 😦 Hade Sara och Mia här hos mig, Sara bjöd oss på grillat som tack för hjälpen vid dopet… 🙂

image

Men måste ju avnjuta den otroligt goda efterrätten innan jag for in på sjukan och kollade bölden, man vet ju aldrig när man får äta då igen… Men jag fick åka hem igen, var en blödning eller vätskeansamling konstaterade dom efter ett ultraljud, kunde ha ont i ett par veckor, känns ju kul att mam är ensamstående med två barn då, som tur är har dom världens bästa pappa som ställer upp och hjälper mig så mycket han kan nu när jag inte är 100%… Eftersom jag skall ha barnen nu igen om jag kan så kände jag att jag ville göra lite nödvändigt tråk innan dom kommer hem så jag kan vara med dom till max när de kommer…

image

När jag rensat halva baksidan…

image

Klart… Vart så sjukt stor skillnad… 🙂
När jag var klar med det gick jag över till Mias garage och målade fälgarna till hennes bil, då hittade jag mina gamla kläder i pappas garage, de delar Mia och pappa… 🙂

image

Klart jag och Mia måsta trycka ner oss i mina gamla mjukisbyxor… 🙂 Fan vad vi har skoj ihop hjärtat…

image

Såå snygg vart fälgarna…

image

Klart vi åkte och krängde på gummi på dom och montera dom på en gång… Sen fick den ju stripes över hela bilen också, så jävla snyggt…

image

När jag satt ute och sola på fm så fick jag riktigt fint främmande som också gillade meloner… 🙂 Neä, nu skall jag äntligen få träffa mina underbara barm, som jag har saknat dom… Hoppas ni haft en bra helg…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

