Emmis vardag


Ny klippt…
7 juli, 2013, 15:29
Filed under: Uncategorized

image

image

Jag passade på att klippa prinsen så han är ny klippt tills han skall till farmor, mina älskade barn åker till henne i natt med sin pappa och deras faster, de blir sen borta i 1,5 lång vecka, gissa om jag kommer sakna dom… Men det är bara att sysselsätta sig med så mycket jag kan, skall måla spaljen här hemma, sen på måndag skalljag bada med Sara och hennes familj, på tisdag skall jag och brudarna ut på Sigges, då blir det för fest hos mig… 🙂 Sen får vi ta dagarna som dom kommer, telefon j****n pajade ju idag, har ingen mottagning längre, tur det finns Wifi… 🙂 Neä, nu skall jag passa på att mysa lite mer med mina barn, måste ju maxa tiden med dom nu, mina små juveler…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

