Emmis vardag


Skol och dagis start…
19 augusti, 2013, 15:35
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Nöje, Träning, Vardagsliv

Idag har min prinsessa börjat 1:a klass och prinsen börjat inskolning på dagis… 🙂

image

Samling ute för prinsessan…

image

På plats i bänken…

image

Fruktstund för prinsen som inte hade något emot att vara på dagis… 🙂

image

Jaa sa Casper när han såg gungan… Min älskade lill kille som älskar att gunga… Vi var där 9-14 och kommer vara det resten av veckan också… Kommer nog att gå alla tiders detta… 🙂 Han vart lite grinig strax innan lunch, men var nog för att han var hungrig och trött då han sedan åt 2st potatisbullar och 1 1/2 skiva blodpudding sen sov nästan 2 timmar, jag väckte han… 🙂 Skall bli spännande att se hur det blir resten av veckan… 🙂
Nu håller jag på att göra lite mat, sen kommer Kari och är här med barnen medans jag rider… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

