Emmis vardag


Ojojoj…
7 oktober, 2013, 08:03
Filed under: Uncategorized

Gud vad jag har blivit dålig på att skriva här, men är så svårt att få tiden att räcka till… 😦 Men tisdagen 24/9 gjorde jag min efterlängtade bukplastik, de tog bort 768gr hud, flyttade naveln och sydde ihop magmusklerna, så nu går jag hemma och kurerar mig, barnen bor hos Kari under dessa första 4 veckor då jag inte får lyfta, saknade efter dom är obeskrivlig, det är tur att jag får träffa dom emellanåt… Sen är det tur att kg har så fantatskt fina vänner som hjälper mig med alla möjliga diverse saker, det är såna här gånger då livet känns tufft och jobbigt som mam verkligen vet vilka ens riktiga vänner är, jag är så glad över de 4 vänner som verkligen funnits för mig sen separationen och allt… Ni vet mycket väl vilka ni är och jag är evinnerligt tacksam över att ni finns i mitt liv…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

