Emmis vardag


Helgen…
8 juli, 2012, 23:13
Filed under: Bebisar, Bilder, Casper, Familj, Felicia, Grannar, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

Det har varit en lugn och skön helg, min svägerska kom i lördags och sov över till idag, så igår grillade vi lite med henne, jag hjälpte henne sy gardiner och lite sånt, idag har det regnat till och från hela em, så har inte gjort så mycket, men fick träffa mosters lilla prinsen en sväng iaf när jag hämtade Caspers keps hos dom, han var så vacker att jag nästan började grina… När vi kom hem igen så åt vi lunch, sen for Minna hem och Siv, Malin och Sara kom över och myste med Casper, sen grillade vi med våra andra underbara grannar Sara och Fredrik med barn, såå underbart… När dom gått hem bäddade vi rent i Felicias och våran säng, sen kröp Felicia i säng, strax efter gjorde även Casper det, jag och älsklingen tog en dusch innan även vi hoppade i säng, en underbar helg med underbara människor, tack för en härlig helg Minna…