Emmis vardag


Fredag…
27 juli, 2012, 20:11
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Mat, Nöje, Shopping, Vardagsliv

Idag har jag varit till Tornio för första gången iår, brukar alltid bli att vi åker sit dagen efter vi anlänt, men inte iår… 🙂

image

Min snygging i ny bikini och nya solglasögon… 🙂

image

Efter maten, som jag och Kari gjorde (grillat) så fick jag och Helena ut och leta hjortron, hittade några, men inte alls många, hittade desto fler blåbär, så jag gick ut för att plocka lite sådana istället, sen så gjorde jag en till blåbärs sockerkaka, denna gång lite annorlunda…

image

Casper fick nya fina nappar, han är ju halv finne, så klart att det skall synas… 🙂

image

En slagen hjälte efter ett bad och lite mat… 🙂

image

Sen måsta jag prova mästerverket efter vi bastat, och den får helt klart godkänt… 🙂 Imorrn skall vi åka till Ranua zoo och kolla på bland annat isbjörns bebisen… 🙂 Mer om det imorrn… 🙂