Emmis vardag


Måndag…
16 juli, 2012, 18:02
Filed under: Barn, Bilder, Casper, Familj, Felicia, Grannar, Nöje, Vardagsliv

image

Felicia med grannarna Loke och Freja i badet igår, Loke stannade och åt varma mackor med oss också till kvällsfika, Freja fick avbryta badet efter en stund, för hon hade vilat när dom åt middag, så hon skulle hem och äta, men Felicia och Loke badade länge och väl… 🙂

image

Idag har vi varit ner till min syster och firat hennes äldsta son Nils som blir 2år idag, grattis mosters älskade stor prins… Min prins var väldigt tjusig i sin skjorta från polarn, han har varit lite gnölig idag men tror det är för att han inte bajsat på hela dagen, han brukar bli missnöjd då, men men, kommer säkert imorrn istället… 🙂 Sen har vi inte gjort så mycket mer, vart ner på ICA och lagt Caspers kläder på lådan som jag sålt på tradera, tror det var 3-4 plagg av 22 som inte blev såld, så dom provar vi att slänga ut en gång till, jag förväntar mig inte att tjäna nå pengar på det hela utan vill bara att dom skall komma till användning för någon annan, vissa plagg har blivit såld för 1:- + frakt, så som sagt, tjänar ju inget på det just… 🙂 Felicia har varit så trött och grinig hela dagen, så hon har fått lagt sig redan, får man säga att man är sugen på att lägga sig själv också? Trött som bara den… 🙂 Neä, nån timme till skall jag härda ut… 🙂