Emmis vardag


Tisdag?!
24 juli, 2012, 21:25
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Mat, Nöje, Vardagsliv, Vänner

Idag på fm fick jag äntligen träffa min älskade vän Mia… Sen vart det en snabb shopping runda i Haparanda innan vi for hem igen, men både Kari och Felicia fick nya skor, jag fick ett stort paraply då vårat som vi haft försvunnit, sen vart det lite små saker också…

image

När vi kom tillbaka fick Casper lite mat, sen åt även jag lite innan jag drog ut på 5km rundan, tog ca:35min idag då jag gick och jogga i intervaller, men måste komma ihåg att byta till sporttoppen innan jag tar nästa runda… 🙂

image

När jag kom tillbaka slängde jag ihop en gluten fri sockerkaka med blåbär i…

image

Inte så vacker då alla blåbären ramlat ner i botten… 😦

image

Casper fick en sjukt fin slipover av Mia med familj, han kommer ju bli såå fin i den… 🙂

image

Klart man måste provsmaka sitt mästerverk, är första gången jag bakar med glutenfritt, men det blev riktigt gott faktiskt… 🙂 Imorrn tror jag det blir växling av bilen, sen torsdag åker vi till Karis mormor i Finland, återvänder på fredag igen… Men blandade känslor jag åker dit, då det kommer pratas massa finska och det är väldigt lite finska jag förstår, är bara fåtal ord, men samtidigt så har jag bara träffat Elvi en gång förut och det var sommaren 2007… 🙂 Neä, undra om man skall göra natten kanske… 🙂