Emmis vardag


Duktig…
22 juli, 2012, 21:44
Filed under: Barn, Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

Då har man varit duktig idag, tog först en 5km promenad med älsklingen, svärmor och Casper innan maten, sen nu har jag precis duschat efter en jogging promenad på 5km, joggade långt ifrån hela vägen, men i intervaller, sjukt skönt faktiskt, skulle vara meningen att jag skulle ta 3km, men visste inte vilken väg det var, så fortsatte och tog 5km på samma gång… 🙂 Felicia har lekt med sin kompis Wilma idag till hennes stora förtjusning, hon har längtat så efter henne och då passade det ju jätte bra att Wilma var hos sin farmor här i Karhuvaara, typ granne med Felicias farmor just idag… 🙂 Nu längtar jag bara tills jag får träffa Mia och deras nykomling Sanna som föddes 9 januari tror jag det var… Men imorrn skall jag baka en tårta eftersom jag och Felicia har namnsdag… 🙂



God morgon…
22 juli, 2012, 07:52
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Nöje, Vardagsliv

image

Sonen och jag gjorde morgon 5:30 idag, så det läre nog bli en middagslur med han senare… 🙂 Idag har han nalle puh body på sig som får mig att tänka lite extra mycket på min kusin Maria Elfving… 🙂 Annars har vi det bara bra här uppe med myggen… 🙂